
اوضاع بد نیس خوبم نیس فعلا به بورس امید بستماگه خونه مونم ازین شهر بره امیدوار تر میشم نیمه ی گمشده مم نیست فعلامهی ام درس میخونه فازش کلا عوض شده اکانت میتمیو هم فروختم سارا فعلا پولشو ندا...
ادامه مطلب
بدترين لحظات زندگيمو دارم ميگذرونم هيچ مردي از من خوشش نمياد / حس ميكنم يه موجود اضافي و بد قيافه م كه هيچكي بهم اهميت نميده من نياز به اين داشتم كه مردي كه خودم دوسش دارم منو دوس داشته باشه و برام ارزش قايل باشه آخه چقدر من بدبختم / واقعا نميتونم جلو اشكامو بگيرم تا كي بايد تو حسرت يه زندگيه خوب باشم؟؟؟ نه پول دارم نه پدر و مادر درست و حسابي نه ريخت و قيافه xa0يه خواهرم دارم كه طلاق گرفت و سياه بخت شد!!! صد رحمت به جهنمxa0 كاش منو مينداختن تو اتيش ميسوختم ولي اينجوري ناكام و بدبخت نبودم...... ح...
ادامه مطلب