با مهديه رفتيم بيرون نزديك انتخابات
خونه ي عموم اينام رفتم
بهش پيام دادم براي سه شنبه :)))
با وحيد حرفيدم ميگه قرص اعصاب ميزنه بر بدن!
كلي خريد كردم!
حالمم كلي بده! بايد برم دكتر!
ما را در سایت زندگي من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت: 3:02