دلتنگي هاي من

خرید بک لینک
روز و شبم همينجوري داره به بطالت ميگذره !

لعنت به بلاگفا كه پستاي سال 93 رو به باد داد!!! لعنت!

البته همون بهتر! نه كه خاطرات خيلي باحالي نوشته بودم!!!!

دوباره مهرماه داره ميادو درس و دانشگاه كوفتي!!!!

اين رفيق سرخوش منم كه كلا تو توهم زدن و رفتن تو خيال و رويا دست منو از پشت بسته! تو نت با يه پسره اشنا شده دلش خوشه كه قراره بياد اينو بگيرتش!!!

واي خدا اين كي ميخواد بفهمه عشق و عاشقياي اينترنتي همش كشكه!!

به بچه هاي باشگاهم همه ي جريانو گفته!!!! بابا اخه اگه اومديمو نشد تو ميخواي جواب اين دختراي فضولو چي بدي واقعا؟!

چقدر دلم ازين دنياي پوچ و مسخره گرفته!

ماهيت اين دنيا به خوديه خود پوچ و بي معني هست ديگه تا چه برسه به اينكه تو يه شهر كوچيك هم زندگي كني!!! واي خدا :((((

خداييش نميدونم چجوري بايد درسمو بخونم اصلا حال و حوصله ي درسو ندارم!

خواهر بيچاره م هم كه طلاق گرفت و موند پيش ما / كارش شده بازي با گربه هاي ولگرد تو كوچه!!!

زندگي من...

ما را در سایت زندگي من دنبال می‌کنید

برچسب: دلتنگي هاي من,دلتنگی های من,دلتنگی های من برای تو,دلتنگی های من برای عشقم,دلتنگی های,دلتنگی های من برای مادرم,دلتنگی های من با خدا,دلتنگی های من (سایه),دلتنگی های من تنها,دلتنگي هاي من براي تو, نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:51

صفحه بندی