زندگي من

متن مرتبط با «دلتنگی های من» در سایت زندگي من نوشته شده است

زندگي من

  • نیلوبلاگ

    بدترين لحظات زندگيمو دارم ميگذرونم هيچ مردي از من خوشش نمياد / حس ميكنم يه موجود اضافي و بد قيافه م كه هيچكي بهم اهميت نميده من نياز به اين داشتم كه مردي كه خودم دوسش دارم منو دوس داشته باشه و برام ارزش قايل باشه آخه چقدر من بدبختم / واقعا نميتونم جلو اشكامو بگيرم تا كي بايد تو حسرت يه زندگيه خوب باشم؟؟؟ نه پول دارم نه پدر و مادر درست و حسابي نه ريخت و قيافه xa0يه خواهرم دارم كه طلاق گرفت و سياه بخت شد!!! صد رحمت به جهنمxa0 كاش منو مينداختن تو اتيش ميسوختم ولي اينجوري ناكام و بدبخت نبودم...... ح...

    ادامه مطلب
  • دلتنگي هاي من

  • نیلوبلاگ

    روز و شبم همينجوري داره به بطالت ميگذره xa0! لعنت به بلاگفا كه پستاي سال 93 رو به باد داد!!! لعنت! البته همون بهتر! نه كه خاطرات خيلي باحالي نوشته بودم!!!! دوباره مهرماه داره ميادو درس و دانشگاه كوفتي!!!! اين رفيق سرخوش منم كه كلا تو توهم زدن و رفتن تو خيال و رويا دست منو از پشت بسته! تو نت با يه پسره اشنا شده دلش خوشه كه قراره بياد اينو بگيرتش!!! واي خدا اين كي ميخواد بفهمه عشق و عاشقياي اينترنتي همش كشكه!! به بچه هاي باشگاهم همه ي جريانو گفته!!!! بابا اخه اگه اومديمو نشد تو ميخواي جواب اين دخت...

    ادامه مطلب